divendres, 21 d’octubre del 2011

La Lluna troba una persona!

Doncs tal com vaig dir, avui toca parlar de la Lluna!

Aquesta setmana no hem fet classe perquè la Stefania no hi és, però us explicaré com va anar la darrera classe que varem fer perquè varem fer una cosa nova. La Lluna va trobar la seva primera persona!

Home, no té molt de mèrit, com veureu, però la va trobar, que carai!

La persona va ser la Stefania, és clar. Varem fer l'exercici sense jo mateixa saber què fèiem i em sembla que la Ste ja ho volia així, a veure si de manera "natural", sense donar-li instruccions ni res, la Lluna la podia trobar.

Comencem: la Ste s’allunya de nosaltres mirant-no si dient-li a la Lluna: vine, Lluna, vine! Anem! (És a dir, motivant-la perquè la seguís). Llavors després d’uns 200 metres es va amagar darrera un bosquet... o més av¡at dins del bosquet. Quan va estar amagada, i per no avisar-me amb un crit (que la Lluna podia seguir) em va fer una trucada perduda (Visca les noves tecnologies!!). Llavors jo li vaig dir a la Lluna: cerca, Lluna! On és la Ste?? Cerca!

I miracle dels miracles.... la Lluna va posar el nas a terra i va començar a seguir el rastre de la Ste! De debò us ho dic! Es va distreure un parell de vegades mirant un gos que hi havia lluny (un gos d'aigües portuguès, per cert!) i la vaig haver d’animar, però de seguida s’hi va tornar a posar. Quan ens varem apropar  al bosquet jo vaig veure la Ste, però la Lluna no, i la va seguir buscant fins que la va trobar!! Llavors la Ste la va felicitar molt i jo vaig anar fins on eren i també la vaig felicitar i li vaig donar força xuxes. Hi va haver un moment que va passar de llarg d’on era la Ste i després va tornar enrera. Jo em pensava que havia perdut el rastre però no, la Ste em va dir que ella havia fet allò buscant on amagar-se.

Visca la primera llebrera de rescat de persones!!! (ehem..... val, no cal passar-se tant...)
 
Però l’experiment va funcionar de meravella, o sigui que ho anirem fent!

Jo li vaig preguntar a la Ste si per a fer diferents tipus de cerques havím de donar-li instruccions diferents perquè sabés si havia de seguir un rastre de xuxes, si havia de trobar un objecte o una persona. Ella em va dir que de moment no, però que més endavant si que li diríem “cerca”, “cerca objecte” o “cerca persona”.

Serà divertit!



Brava, Lluna!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada