dijous, 13 d’octubre del 2011

La resta de dia va anar força, pel que fa al Bruc, tot i que el sucre va fer una mica de les seves.

Per si us fa gràcia, les xifres d’ahir són aquestes:

9,45            40    (Després de donar-li 2 sobrets de sucre. No vull ni imaginar com estava abans!)
11,15          43    (Augment molt petit tot i les xuxes extres....)
14,00          63    (Uf, mica en mica... Li dono més xuxes, evidentment)
16,30          106   (Ara ens comencem a entendre!)
19,30          360   (Just abans de sopar. Vaja, ara massa alt! Li poso la insulina, però li baixo un punt la dosi perquè no estigui tant baix)
22,00          267   (Comença a baixar)

I les d’avui:

8,00            74     (Abans de la insulina. Massa baix en un moment en que hauria d’estar alt. Li dono l'esmorzar però no la insulina, perquè li baixaria massa el sucre. Espero una mica)
9,40            180     (Milloooor... Li dono la insulina, però no tota la dosi)
12,00          70     (Argh! Baixíssim! Encara li hauria d’haver posat menys insulina! Brrrr... és gairebé impossible encertar-la, tu! Li donaré una mica de menjar i així li pujarà)

Aquesta és la darrera dada que tinc (Fa poca estona). Avui no l’he tret a passejar perquè amb aquests valors m'arrisco a una baixada espectacular... i ja en vaig tenir prou amb la d’ahir!!

Aquesta tarda tenim oftamòleg a les 19,30 i abans he quedat amb la Ste per a donar una volta al parc. Si es troba bé el portaré a passejar i si no, anirem directament al vete.

Tinc moltes ganes de fer aquesta visita per a saber en quin moment ens trobem i cap on van les coses amb la vista del Bruc. Ahir al vespre em vaig trobar que en acabar el seu sopar em buscava pel menjador i no em veia. I estava asseguda al sofà!! Jo el cridava i ell em buscava per la taula de despatx. Fins que no em vaig aixecar i m'hi vaig acostar més no em va veure. No ho entenc, perquè jo estic convençuda que hi veu bé fins almenys 5 o 6 metres davant seu. I us asseguro que el sofà no està a 5 metres del bol del menjar! Mireu, faig una foto perquè us en feu una idea.



El bol del menjar està just darrera del Bruc i el sofà... bé, ja el veieu!

La Ste ja m’havia dit que la darrera vegada que va venir li va passar el mateix. A veure com va avui la visita. Per cert, que ahir vaig parlar amb el vete, el Marco Crippa (Fantàstic!!) i em va dir que avui li traurà sang per a veure les fructosamines (ajuden a saber com ha estat de sucre en els darrers dies). Quan té baixades fortes pot ser que se'n ressenteixi el pàncrees o algun altre òrgan i s'ha de vigilar bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada